story from back
keluh kesah dengan WAWA
Isnin, 7 Februari 2011 • 8:56 PTG • 0 comments




first day g sekolah balik after 9 day cuti for chinese new year..
huh =_="" sangat tidak menyeronokkan...
masih seperti biase...
sering di kenakan..
kenaper yer??
dieowg memang suke membuli saya yang baik ini.. XD
saya mcm suker cakap "YEKER?" (trperanjat)
dieowg suker ejek saya tau...
nyampah~~~
yang sekor lagi suker ejek saya cakap..
saya mcm tak segajer kalo cakap "DIE" tertukar kepada "GIE"
then selalu tertukar cakap D kepada G...
saya nie memanglah PELIK sikit..
yelah maner tak nyer...
suker tukar NAMA orang kepada nama yang saya suker..
kekadang tu melekat terus namer tu..
yelah2...
saya mengaku tue..
n then sayer nie pelat R so memang selalu kene ejek lah..
then selalu kene buli..
tapi tak per..coz lepas diaowg buli saya..
saya buli diaowg balik..
hahahahaha...
jadi hidup saya nie memang ceria selalu..
jarang lah duke lare n so so on lah...
coz itu lah saya..
if tgh berduker pun saya akan luperkan duker tu..
and have fun!!!
yahooooo!!!!!


so setakat ini jer lah yer...

nanti if tulis pepanjang bernanah lak mater korang membace nyer..
dengan ayat yang skema + meremang bulu rome nie..
mesti nek benanah mater korang kan??
bye~~~~

Label:





Kon'nichiwa

Watashi no namae anne

My heart that will be always beats

it al because of you


Crown Queen Crew Diamond