story from back
jikalau aku doreamon.....
Rabu, 23 Februari 2011 • 12:38 PTG • 9 comments


jikalau aku doreamon aku akan....
memastikan aku dok kat finland....coz kat sana sejuk...
x mo lah aku dok at malaysia lagi..panas....
hahahahaha..... aku gune ler PINTU SESUKA HATI tu ha...

-----------------------------------------------------

2 >> jikalau aku doreamon aku akan....


jadikan diri aku makluk terkayer dalam alam nie... hahahahha...kalah sesiaper sajer y sedia kaye kat dunia nie... maner x kayer nyer... nak apeer2 jer aku just guna LAMPU SULUH CIPLAK then aq ciplak jer.... keter ker.. umah ker.. duit ker... gajet ker... hahahahahha.....
senang citer semua bendalah....

-----------------------------------------------------------------------------------
3 >> jikalau aku doreamon aku akan.....

mengunakan alat MENTERBALIKKAN .... aku akan terbalikkan otak aku nie supaya menjadi pandai + genius... wahahahahaha..... so aku akan menjadi insan y terpandai dan x payah nak g sekolah lagi..... so aku leh ler g melancong seumor idup aku...
-----------------------------------------------

4 >> jikalau aku doreamon aku akan...

pastikan GIANT x der kat malaysia...
sekarang nie banyak sangat GIANT kat malaysia.. kesian nobita... hahahaha...
aku akan pastikan GIANT x datang malaysia... aku akan mengunakan LAMPU PENGECIL dan BOTOL hahahahahaha.....

---------------------------------------------------------------------------------

5>> jikalau aku doreamon aku akan....

makan banyak2...tapi masih kurus~~~ aku mengunakan alat PENGAWAL MASA supaya aku leh kembali waktu aku belum makan...hahahahahaha...aku suka makan.....

--------------------------------------------------------------------------------


6>> jikalau aku doreamon aku akan....

memastikan aku menang contest nie....aku mengunakan
 PONDOK TELEFON APA-APA SAJA
hahhahahaha... terbaik!!!! 

kawan di tag >>

---------------------------------------------------------------

Label:





Kon'nichiwa

Watashi no namae anne

My heart that will be always beats

it al because of you


Crown Queen Crew Diamond