story from back
love story~~
Rabu, 23 Februari 2011 • 11:17 PG • 1 comments

saya nak citer pasal cinta...
first mesti lah cintakan tuhan kan..

then Rasululah

lepas tu family of coz...

then kawan2..

lepas tu the love one..

tapi skunk saya chintakan blogspot saya..
tengok~~

siap buat tag lagi...
hahahahaha...

sekarang nak tunjuk quates yang ada dalam bercinta nie....
memang banyak lah..

























memang banyak lah...
kalo nak saya letak semua memang tak lah...
x larat lah nak letak semua...
hahahahahaha..
paper hal..
kat korang semua...
saya nak cakap...
dan juga.....


coz korang sudi tengok benda alah yang tak berfaedah nie..
hahahahaha..

Label:





Kon'nichiwa

Watashi no namae anne

My heart that will be always beats

it al because of you


Crown Queen Crew Diamond