story from back
mamat encem...
Isnin, 21 Februari 2011 • 6:30 PTG • 2 comments

nak story pasal sorang mamat nie....saya kenal mamat nie at padang speedy,..mase first time gi speedy..diemacam bercahaya cahaya.. (silau mata saya)since that saya punya perhatian tertumpu at die aja...agak best ar...selalu bet ngan member if die itu lah..inilah...(saya selalu menang)saya selalu cakap.... die nie jodoh saya...then saya mula dapat tau name die....nama die s_ _ h (dengar dari member die y panggil die)thentau lak die dah kejer...tapi x tau die kejer maner ler...hari khamis lalu saya gi lepak OT ngAN maknae saya..saya masuk GIANT nak beli air (air OT mahal lowh) =_=" dengan tidak di sengajer kan saya pun bertemu dengan die di dalam GIANT... sungguh tak diramal... saya pun mula merisik dari maknae saya.... saya dapat tau name betul die... name betul die... A _ _ _ S _ _ H sedap giler namer die..... memang tahap best lah... then siap dapat num fon die lak tu... huhuhuhuhu.. memang tak tahu nak cakap aper... malam tu saya pun call die.. sembang2... men mecej gitu... then saya gi skolah cakap kat kawan saya... rupe nya kawan saya kenal die.. huh =_=" (cemburu) dapat tahu umur die 25... then die dak form 6 SEMARAK (sama ngan saya lah) huhuhuh...x sangka kan... wawa!!! gambatae!!! berusaha untuk berjodoh dengan nya...

Label:





Kon'nichiwa

Watashi no namae anne

My heart that will be always beats

it al because of you


Crown Queen Crew Diamond