story from back
UnTuK mEMeMbEr At BcR
Jumaat, 25 Februari 2011 • 7:37 PTG • 15 comments

TODAY ENTRY..
ALL ABOUT BCR!!
Saya hari nie nah share ler pasal benda yang saya baru jer siapkan... entry yang ditunggu-tunggu...hehehehehehe~~~XD
 saya wat ney khas tuk memember kat BCR
terutamanya si LC y suker bergaduh ngan saya tu....
so~~~ selamat membace yer....








hahahaha~~ amacam... owk citer pendek CW nie...
hehehe....
anyway.... saya memang sayang anda semua....

SO Sekarang mau tag memember dalam entry nie lak...

ditag~~
l
l
l
v
v


sesiapa yang dirinyer di tag ... tolonglah tinggalkan link.. ekekeke.. maap kengkawan..banyak yang x ter nie... len kali CW pastikan semue ada yer??
ekekeke~~

Label:





Kon'nichiwa

Watashi no namae anne

My heart that will be always beats

it al because of you


Crown Queen Crew Diamond