story from back
SEGMEN : Kad Hari Raya Eksklusif by MrPetak.Com
Jumaat, 3 Ogos 2012 • 3:56 PTG • 6 comments

sapa yang nak jugak join segmen nie... click sini

bila sertai segmen nie.. syaratnyer, kene ceritakan pengalaman pose y tak dapat dilupakan...

ermm.. fikir kejap.. banyak sgt pengalaman pose...

pengalaman pose nie time saya berusia 11 tahun, lebih kurang lah.. tak ingat sangat lah...
saya ni budak nakal, so time tu, atok angkat saya ade buatkan meriam untuk saya, so malam2 main meriam lah jawapnye. hohohohoho... bukan takat meriam buluh ... bila meriam buluh tu rosak, guna tin buat meriam, yang paling best tu, lepas bersahur, saya dgn jiran main meriam kat taman (meriam tin)
memang bunyi kuat lah.. tibe2..
'woi!! ko tak tau ker org nak tido! bising lah!'
jeng jeng jeng!! kene maki!! kiteorg pun lari lah dari tempat tu pergi taman permainan.. hahahaha.. memang tak boleh blah, kene maki time subuh... hohohohoho....
then, bila dah nak raya, saya tolong mak buat kuih 12 jenis!! diulang 12 jenis  dalam satu hari.. hehehehe..hebat tak.. then, malam tu, saya and kakak kemas rumah... saja bagi seprise kat mak.. yela, macam hadiah lah.. kesian mak, dah lah kene kerja kan.. so.. kiteorg siapakan lah kemas rumah, pasang langsir, lap2 semue.. semalaman x tido.. esoknyer.. ermm.. paham2 jer lah.. heheheheh... malam tu.. macam biasa main meriam lagi.. yang tak boleh blah tu, saya sorang jer perempuan.. y lain2 laki... yang gempaknyer, bila saya yang buat... kuat kot bunyinyer, bila budk laki.. ala2 jer.. hahahahha,... di situ.. memang belagak habislah.... biasalah bila diketogorikan hebatkan... hahahha.. kalah budak laki.... ermm.. tu lah pengalaman puasa saya.... bab2 curi minum air.. x pyh citer lh.. rase2nyer... korang pun pernah buat kan.. :P

Label: , ,





Kon'nichiwa

Watashi no namae anne

My heart that will be always beats

it al because of you


Crown Queen Crew Diamond