story from back
work when bored....
Sabtu, 2 Februari 2013 • 6:21 PTG • 0 comments

assalamualaikum semua...
kihkihkih....td wawa bosan.. so apa lagi... bukak buku dan start melukis doodle..
pent jari2 ni mewarna.... =_= tp.. ok lh.. hasilnya puas hati kan.. td lukis ni semua...
ambil masa lebih kurang dalam 4 jam kot... hihihihihihi.. wawa amatur lagi.. so lambat lh.. :D

(gambar sepenuhnya...sehelai kertas)
(fokus utama .. hoho... hugging! :P buat macam ni lepas dah nikah je tau.. jgn buat sebelum.. haram! ) :P
(yg ni.. makluk dalam kotak..dengan sesungut sotong...)
(yg ni makluk asing mana pun wawa x tau... die sedang menakluk bulan kite!! hoho)
(yg ni.. wawa pun x tau.. ape yg wawa lukis.. tau2 dah jadi macam ni... kalau tengok betul2..
korang boleh nampak wawa ada lukis mata.. dan bentuk 3 segi.. dan makluk asing mata 1...
ni bukan fremanson ok... yg ni randon je... x tau mcm mane boleh dpt hasil mcm ni....
tolong jangan salah faham.... ape2 pun.. yg ni memang makluk paling pelik yg wawa pernh lukis... :P) 

hihi... wawa x sehebat pelukis doodle yg memang dh terkenal... wawa baru lgi dalam bidang ni... so harap korang boleh bg tunjuk ajar ok... :D












Kon'nichiwa

Watashi no namae anne

My heart that will be always beats

it al because of you


Crown Queen Crew Diamond